alvapluslinnea.blogg.se

Du får mig att bli bländad av ditt fina leendeee

Kategori: Allmänt

Tja! Sitter på fysiklektion just nu, har försökt att ladda upp detta inlägg i 3 dagar nu så har fått göra om det ett antal gånger. De senaste dagarna har faktiskt varit rätt bra, var ju hos mormor och morfar i söndags, alltid mysigt<3 I måndags fick jag reda på engelskaprovet och matteprovet i tisdags, fick betyg B/A på båda så är riktigt nöjd! Hoppas mest på att kunna höja mitt betyg i matte, satsar ju verkligen..

Igår var skoldagen superrolig, hahaha Alva, Juliette, Julia och Anton gjorde min dag! Alva följde med mig hem efter skolan, vi råpluggade biologi inför provet idag (som förövrigt gick jättebra) och bakade muffins. Hon åkte hem vid 9, sen gick jag och la mig! Sämst skoldag idag men ska kämpa sista nu.. Pöss på er! -Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: