alvapluslinnea.blogg.se

LOVE YOU

Kategori: Alva

Jag vill att du ska bli frisk nuuuuu!! Det suger verkligen att du har varit sjuk i helgen, men vi får hoppas på att du blir frisk så fort som möjligt, för lovet har bara börjat än så länge. Även fast vi träffades senast i lördags så saknar jag dig haha, det är lång tid för mig.. Krya på dig så du blir super strong och kry! Du vet att jag älskar dig mer än något annat. Tjejen som ALLTID ställer upp för mig och som man kan säga ALLT till, en som alltid lyssnar. Du är värd det bästa. /Din Alva♡

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Du är jordens bästa Alva, älskar dig mest! Tack❤❤❤

    Svar: Åh älskling, du är bättre!! Allt för dig♥♥
    Alva & Linnea

    2013-02-18 | 13:33:55
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här: