alvapluslinnea.blogg.se

I HATE THAT I LOVE YOU

Kategori:

..But I just can't let u gooo
 
Hej! Har haft en sjukt seg helg, mest för att jag mådde ärligt talat SKIT igår. Mensvärk som fan rent ut sagt, låg och vred mig i sängen 6 timmar, kändes som knivar i magen.. Blev rätt mentalt trött/arg igår också, och inte har det blivit bättre idag, förstår mig inte på folk!
 
Min söndag började iallafall med en lång frukost med mamma, sen fixade jag mig och mötte upp Angelika efter det. Vi tog en lång promenad i typ 2 timmar, när jag kom hem kände jag inte mina fötter haha :( Åt med familjen, satt vid datorn, duschade och sen kom Alva. Jag lockade hennes hår sen åkte hon hem igen! Nu ska jag borsta tänderna osv, hoppas ni har haft en bra helg. Tjao -Linnea
 

Hittade en random bild från i höstas haha, mår typ sådär som jag ser ut på bilden, knas dvs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: