alvapluslinnea.blogg.se

WHEN I LOOK AT YOU

Kategori: Alva

Sitter just nu i skolan och läser med Tova och Linnea, har elevens val. Nästa lektion är det idrott, handboll håller vi på med just nu, bästa sporten! Alltid lika kul att ha idrott när man gör något kul. Igår var det som sagt fotbollsträning, på vägen hem så ramlade jag och Tova med cykeln så hennes cykelkorg vände sig helt och hållet, hennes pedal gick av också så hon hade bara en kvar.. Fick jävligt ont i hela benet också eftersom jag fastnade under cykeln med det.. Var så himla trött när jag kom hem så jag duschade och åt direkt, sen gick jag och la mig. Låg med mobilen ett litet tag sen somnade jag. Nu blev det ganska långt men strunt samma, jag hör av mig mer när jag kommer hem. Kraaaam -Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: