alvapluslinnea.blogg.se

JAG TAR MIG ÖVER SJÖ OCH LAND

Kategori: Alva

Helluuu, länge sedan jag skrev men jag har haft fullt upp! I lördags var det kalas med släkten eftersom finaste farmor fyllde år♡ Efter det följde jag med Moa hem, åt middag och pratade mest. Sen åkte vi ut och träffade en del, åkte till Askersund oså. Hade en jätterolig kväll! Dagen efter vaknade vi ganska tidigt, då drog vi och hennes familj till Harge och var där heeela dagen, solade massor och badade, värsta sommardagen! Tack för dagarna min fina
 
När jag kom hem duschade jag och åt middag med familjen, sen kom Linnea till mig för vi skulle till Örebro för att sitta vid Brunnsparken hela kvällen och äta gott till Gyllene Tider. Mysigaste kvällen! när jag kom hem igen somnade jag nästan direkt, och idag har jag jobbat! Men när jag kom hem så har jag kollat på pretty little liars, skön dag. See u -Alva
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: