alvapluslinnea.blogg.se

BIRTHDAY KID

Kategori: Linnea

Åh, hade typ världens bästa födelsedag igår. Vi gjorde typ ingenting i skolan, och en musikal i alleskolans aula tog upp typ 2 timmar av dagen också! Fick söta grattis av folk i skolan, så det gjorde den ännu bättre! Efter skolan gick jag och tjejerna på marken, fanns inte mycket att se dock haha.. Drog hem till var och en, sen kom dom till mig runt 6. Vi gjorde massa, fikade, cyklade, dom överraskade mig med en sak hemma hos Alva, kollade film, kollade en video från när jag var liten och åt massa gott såklart! Och imorgon kommer lite släkt hit för att fira mig, blir säkert superbra!

Måste säga tack till ALLA som gjorde min birthday till en av dom bästa! Tack till mina föräldrar, Juliette och Tova för presenterna och närvaron, och tack till Alva som kämpade i flera dagar med min födelsedag! Uppskattar er alla sjukt mycket❥❥ Nu ska jag sova, puss /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: