alvapluslinnea.blogg.se

Svenska bananmaffian

Kategori: Linnea

Min födelsedagspresent av Juliette var två biljetter till Sean Banan på conventum, så i lördags åkte vi dit! Innan vi gick till arenan åt vi lunch på Jensens Böfhus, blir aldrig besviken på maten där, yum! När klockan började dra sig mot 3 gick vi dit, de hade redan börjat släppa in men vi hamnade nästan längst fram. Så där satt jag, Jullan och 2000 9-åringar och väntade haha.. Konserten började 4 och slutade 5, sedan var det signering men vi orkade inte köa så vi åkte hem. Jag tyckte konserten var rolig och bra haha, ett stort plus var att Simon från Youngblood var med och att en av Seans dansare nu följer mig på instagram!! Tack för presenten raring♡

När jag kom hem från det i lördags kom Alva till mig direkt, vi åkte till Konsum 3 gånger haha och tittade på Eurovision tillsammans! Idag har jag bara tagit det lugnt. Mååååste nog sova nu, pusspuss! /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: