alvapluslinnea.blogg.se

LÅNGHELG

Kategori: Linnea

Den började i torsdag då jag, Alva och Juliette hade filmkväll hos Juliette. Vi åt godis och tittade på "The Time Travellers wife", rekommenderas starkt!! Det var supermysigt, behövs sånt där ibland med mina två bästa ♥
 
I fredags drog jag och Alva in till Örebro. Vi shoppade lite, åt på Jensens, kollade modevisning på vågen, fikade på Espresso House och träffade Juro en stund innan vi åkte hem. Tack bästis för att du finns!
 
Igår var jag hemma och pluggade, blev inte så mycket gjort dock, käkade pizza och kollade tv istället. OCH SÅ FICK JAG OCH AMANDA 1D BILJETTER TILL NÄSTA ÅR!! LÄNGST FRAM OCKSÅ, SÅ TAGGAD!
 
Idag åkte jag med mitt lag till Örebro för att kolla på Kif - Piteå! Riktigt roligt :D Imorgon är det skola igen, vilket suger.. Godnatt! /Linnea
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: