alvapluslinnea.blogg.se

SENASTE DAGARNA

Kategori: Alva

Haha, detta är nästan skämmigt för jag har inte bloggat på hundra år känns det som. Herregud, men verkligen förlåt för det! Ska bli bättring, jag lovar. 
 
De senaste dagarna har det hänt massa roligt som Linnea redan har skrivit i hennes inlägg. Tack för alla dagar bästis, har haft skitkul! Har sett Dani m♥♥♥ Kan dö lycklig nu, BÄSTA någonsin!! Gått på bio med tjejerna har jag även gjort, förra fredagan åkte jag och Linnea in till Örebro (som ni redan vet) för att shoppa hela dagen och äta gott! Hittade en del saker, bl.a mörkgröna jeans!! Äntligen. Har letat jättelänge efter sådana och nu blev ett par mina. Var även där med Ralle & James resten av kvällen, jättebra dag och kväll :)
 
Skolan har rullat på nu i några veckor, jag stormtrivs och det går bra! Men det är en del plugg kan man säga, men det är bara att kämpa haha. Efter skolan igår tog jag, Linnea, James och Ralle bussen till Kumla för vi skulle till Kumla-marken och gå där. Hade askul som vanligt! Runt halv 7 skulle jag hem igen för hos morfar var det kalas, där åt familjen + släkten middag (Kinamat, bästa!) och senare blev det tårta och massa gott. Tack för den fredagen alla! 
 
När jag kom hem böt jag om och kollade på tv en stund, lite senare pratade jag med Joseph innan jag skulle sova, idag har jag pluggat och nu ska jag kolla på en film med te. Myslördag! Det blev rätt långt inlägg nu så ursäkta mig, men jag har faktiskt en hel del inspiration som jag ska dela med mig av! Det kommer ;) Ha de bra♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: