alvapluslinnea.blogg.se

Standard /linnea

Kategori: Linnea

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp

Hur har ditt 2013 varit? Gööööttt, roligt men jobbigt

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ja, det tror jag verkligen!

Blev du kär i år? Är lika kär i Zayn som jag alltid varit, men nej annars inte

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 8e maj och slutet av augusti

Bästa köpet? Möbler till mitt rum

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, godis, mat, godis, godis.. och kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? Jadå, mina vänner, familjen,

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Alla som spelas på sommaren, men typ Naiv m. Dani M och Jacco, Trumpsta - Contiez

Vem har du umgåts med mest? Mina vänner och min familj

Bästa minnet från 2013? Kan inte välja ett, men One Direction konserten och alla galna upptåg med mina vänner, slutet av sommaren med Alva och många mer

Har du haft ett förhållande under 2013? Typ

Är det något du saknar från år 2013 och vill ha 2014? Mina gamla lärare, en fungerande mobil haha (tappade min i toan), 

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på tiden sista terminen i 9an och sommaren, tagit vara på all tid helt enkelt

Vad önskar du att du gjort mindre? Gråtit och stressat

Favoritprogram på tv? Geordie Shore, Paradise hotel och fler som jag inte kommer på

Största musikaliska upptäckten? Svensk hiphop, mycket house musik

Vad gjorde du på din födelsedag? Var i skolan och hade filmkväll med några vänner

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? En massa

Vad fick dig att må bra? Mina vänner, min familj och släkt

Vem saknade du? Farfar

De bästa nya människorna du träffade? Selma, Rawand, Agnes, Simath, 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Sluta lägg ner tid på folk som inte förtjänar det, lägg ner tid på dig själv och viktiga saker och ha så JÄKLA KUL!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: