alvapluslinnea.blogg.se

Västerås var helt klart bäst :D

Kategori: Allmänt

Hejsan bloggen!

Idag ska jag vara med linnea, som jag inte har vart med på 6 dagar :(
&det är jätte soligt ute, då blir det sola idag, äntligen!
det är konsigt nog, varje dag/gång jag är med linnea så är det mulet
/regn&igår kväll så va det skit mörkt på himlen, men nu vart det sol :) yes.

Som ni kanske har läst så var jag i Västerås igår hela dagen och kollade på handboll
grymt kul var det. När varken Anton eller Hugo hade match och vi hade 3 timmar
kvar tills matchen började igen, så vi åkte ut i "västerås stan" och tog en fika. jag tog
en kladdkaka&grädde. Mums! sen åkte vi in till centrum, där hittade jag en munktröja
sjukt snygg va den! men jag köpte inte den för det blir snart sommar&då kan man inte gå
runt med munktröjor, hihi. Sen hittade jag ett par Ballerina-skor&dom köpte jag, vita fina!
dom ända affärerna dom hade på det dära centrumet var Cubus,MQ,Skopunkten,
Din sko,Glitter,Spirit,Spirit MEN, Apoteket,Lindex, sen var det en affär som hette New York.
sen fanns det ju några till, men jag tog dom som vi känner till mera!

Haha, nu vart det ett ganska långt inlägg, men jag hade mycket att berätta!
Ni får ha det bra! puss och kram/alva ★

Kommentarer


Kommentera inlägget här: