alvapluslinnea.blogg.se

Top Model 13!

Kategori: Allmänt

Det bir ett snabbt inlägg nu för jag ska kolla på Top Model snart,
till att börja med.. träningen var super skön! det var sol&inge blåsigt alls
som det var innan träningen? konstigt. Fast allt va inte bra, jag snubblade på
saras fot så jag flög på det onda konstgräset, så jävla ont. jag fick ett stort
blåmärke över hela knät,men det kommer ju att gå bort till sommaren. Men en
sak.. jävla flodhäst går jag och kallar mig själv nu! jag kan inte hälla vatten över
knät förns det svider, attans! Jag ska stänga av snart, ni ska bara få
en vårbild först. blommor har kommit,solen lyser,vi kan spela fotboll i kort
ärmat&benat&utan mössa, wiho! plus att jag kan känna att man
svettas, äntligen kommer sommaren snart!



ph: bilden är vacker!


hade utvecklingsamtal förut, gick jätte bra. :)
nu blir det att gotta sig med twix och kolla på tv, caio!
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: