alvapluslinnea.blogg.se

Våren kommer! ♥

Kategori: Allmänt

God eftermiddag på er!

det var jätte blött och trist i morse.men nu kom solen fram, wiho!
hoppas det blir sånt väder som det va iförrgår. då man kan gå i linne
& shorts, gud vad skönt det va! &när jag försökte sola så vart jag jätte varm
men inte det minsta brun, men det måste bli varmare i luften,så vi får
vänta ett tag till iallafall.. *suck.

Så här ser min kommande vecka ut iallafall:
Idag: jag var med Linnea en stund&nu ska jag åka med mamma till kumla
och sen ska vi
storhandla!
Tisdag: då ska jag och mamma till marieberg, hoppas jag hittar nånting! :)
Onsdag: Vara med Tova
Torsdag: Fråga Olivia om vi kan hitta på nånting
Fredag: Vara med Maja
Lördag: ska kolla handboll i Västerås
Söndag: Vara med Linnea som jag inte har träffat på 5 dagar :(

Nu ska jag gå och göra mig lite i ordning och sen ska jag åka bort
jag bloggar kanske ikväll om jag hinner, ha det bra!★/alva




hope you get well, we will not meet each other in a long time.
but it gets really fun on Sunday when you come home!
my bestfriend, /you, just your Alva



Kommentarer

  • Linnea säger:

    i love you ♥



    kommer sakna dig som in åt helvete

    2010-04-05 | 16:29:26
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/
  • Alva säger:

    i love you ♥



    &du tror inte att jag kommer sakna dig mera? :(

    men söndag ska du få en sssssstoooooor kram! :D



    jag har ändrat där uppe, visst vart det snyggt?:´)

    2010-04-05 | 16:56:20
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: