alvapluslinnea.blogg.se

loveu bästavän

Kategori: Allmänt

Hejsan! Idag var ju jag som sagt på God smak med linnea, där tog jag en sprite & en cookie och linnea tog en blåbärsbulle & en jouice. Sen efter vi hade ätit upp det, så delade vi på en choklad/kola cupcakes. jätte god! & snacka om att man blir mätt efter allt sånt där. Usch. Sen fick jag världens bästa present av bästavän ♥
jag fick:
* tre armband, två pärl-armband & ett armband med typ silver stenar.
* två ringar, en genomskinlig & en "bullering" haha.
* ett toftljus som luktar rosor. passar perfekt till hösten & vintern. Jätte bra!
* en jätte fin kartong påse, en lila & så är det en fjäril i silver på sidan. Urläcker!
* sen bjöd hon mig på en fika på god smak idag. mysigt och väldigt "gottigt" haha.
* sen fick jag även än choklad, gott det med :D

Världens bästa present & du behövde inte köpa så mycket heller, men jag är mycket nöjd,
om inte mer. Tusen tack linnéa! Världens bästa present ifrån dig. Jag älskar dig, du är världs bäst.


Imorgon ska jag in till stan och marieberg med mamma! jag måste köpa kort strumpor, hihi :$ sen får jag väl se om jag hittar något mer jag vill ha :) Och det hoppas jag 100 % på! Nu ska jag göra mig i ordning. Ha det bra :)
/ Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: