alvapluslinnea.blogg.se

gårdagen var..

Kategori: Allmänt

BÄST! kom till brunnsparken för att se själva talangen vid kvart i sju, sen var vi där till nio, alltså tills discot öppnades. då gick vi in och dansa till tolv? eller vi "tog ju luft" ibland men alltså ah ni fattar. pappa kom och hämtade mig,linnea,evelina& vilma klockan tolv, vi skjutsade av vilma först, sen åkte vi till evelina & sen sist lämnade pappa av mig & linnea hemma hos mig, eftersom bästavän skulle sova hos mig ♥ när vi kom hem satt mamma uppe och väntade på oss, vi tog mackor och mjölk sen tvättade vi av oss sminket. Skönt nog! sen gick vi och la oss, låg och snackade ett tag och somnade runt kvart över ett tror jag? och vaknade tio ungefär, men nu måste vi rusa för vi skulle vart hos min farmor för en kvart sen, jag ska nämligen hämta mina grejor som jag fick beställa från Yves Rocher av farmor. DU ÄR BÄST!

ajuste, om ni undrar varför jag inte har bloggat på länge är det för att vi har ingen dator hemma just nu, för den andra gick sönder, så vi ska köpa två till så fort som möjligt. laptop och en vanlig dator, men jag försöker blogga så mycket jag kan när jag är hos kompisar tills vi köpt och hittat den vi vill ha ;) ha det bra så länge! / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: