alvapluslinnea.blogg.se

gjort är gjort

Kategori: Allmänt

DETTA INLÄGG SKULLE EGENTLIGEN KOMMIT UPP PÅ BLOGGEN IGÅR, MEN DET LAGGA NÄR JAG SKULLE HÄMTA KODEN TILL VIDEON PÅ YOUTUBE. MEN JAG LADDAR UPP DET NU ISTÄLLET, MEN SÅ NI VET HAR JAG INTE ÄNDRAT PÅ NÅGONTING, SÅ TYP TÄNK ER ATT NI LÄSER DET IGÅR ISTÄLLET.
haha lite krångligt, men försök :$ puss


FAN! :|

godkväll gott folk. jag är inte på världens bästa humör nu, så ni vet. ville bara berätta att..
- det var jätte trevligt hos min morbror igår
- min kusin var hemma hela kvällen, fast det var inte så konstigt för hon skulle upp klockan 6 idag och sommarjobba
- jag skrattade som in i bänken igår kväll
- när jag skulle gå och lägga mig fick pappa säga åt mig att sluta skratta, jag var så trött att jag skrattade åt ingenting i typ 10 minuter hihi
- jag fick reda på att jag hade fler sysslingar än jag någonsin kunnat föreställa mig, min mamma har typ 15 kusiner och pappa har 12 tror jag, så det blir ju en hel del. jag vill träffa dom! :(
- min mormor och morfar är bäst, lika så flera andra i släkten
- vi fick jätte god mat igår, och pizza idag, mums

det var säkert något mer men det kommer jag inte på just nu.
nu ska jag kila, ha det/ linnea

kolla denna mål gest - nästan den roligaste jag sett! haha så sköna killar de där

Kommentarer


Kommentera inlägget här: