alvapluslinnea.blogg.se

idag är det min dag ♥

Kategori: Allmänt

Hejsan alla kära blogg läsare! Som ni säkert vet så fyller ju kungen idag & jag har fått massa fina paket som jag verkligen komma ha nytta med & saker som är sjukt fina & jätte bra. Toppen! Världens bästa fördelsedag någonsin. Tack allihopa som kom & tack för allt jag fick! aja, imorgon skulle jag egentligen vara med evelina, men mamma och jag måste in till örebro och kolla på mobil & kanske köpa den om jag hittar någon som jag vill ha. Sen på onsdag ska jag vara med evelina, på torsdag ska jag vara med bästavän, då skulle hon bjuda mig på god smak. DU ÄR BÄST SÖTNOS! ♥ ajuste, vi har fått i gång våran dator nu & jag sitter vid den nu. Roligt. aja, nu ska jag gå och ringa linnéa, ha det bra så kanske vi hörs imorgon? vem vet.. Ha det bra ändå sötnosar ♥ Kram / Alva.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Om det va kungen som fyllde år så va det väl inte du som fyllde? huh

    2010-08-17 | 11:18:58

Kommentera inlägget här: