alvapluslinnea.blogg.se

Baby got back

Kategori: Allmänt

Hejsan bloggen!

jag ville bara säga att jag verkligen har varit dålig på att skriva, men som ni säkert redan vet så är våran dator sönder och just nu är den på lagning, men den kommer förmodligen om en vecka eller så, så ni får hålla ut att jag inte kommer vara så speciellt social här på bloggen, men när datorn kommer tillbaka ska jag skriva så mycket jag bara kan. Varför jag kan blogga just nu är för att just nu är jag hos Vickan, min granne faktiskt.

Idag har jag bara kollat på tv och slappat, men efter lunchen bakade jag chokladmuffins, dom blev väl sådär.. Men det gick väl att äta iallafall. Ajuste, imorgon ska jag in till Örebro och shoppa med mamma, jag får se om jag hittar det jag ska ha, men det kan jag skriva om nästa gång jag får tillgång till någon dator, om jag är hos någon kompis, släkt eller något liknande. Jag försöker skriva så ofta jag får chansen, jag lovar. Nu ska jag sluta skriva, men ha en skön lördagskväll allihopa ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: