alvapluslinnea.blogg.se

God Jul

Kategori: Allmänt

Hej bloggen, nu har jag tillgång till en dator igen vilket är super bra för jag har ganska mycket att skriva. Igår var jag ju i skolan som vanligt och när jag kom hem gjorde jag inget speciellt då heller, jag kollade på Top model samtidigt som jag åt kvällsmat, efter en stund satte jag mig vid köksbordet och målade naglarna, röd färg fick det bli & det passar perfekt nu tills julen kommer! Ajuste, min kusin Moa fyllde 14 år igår, hennes blogg hittar ni här. Grattis!

Nu när det är ungefär 3 veckors jullov ska jag passa på så mycket jag kan med att bara mysa och ta det lugnt, vara med trevligt folk och mysa med släkten på både jul och på nyår. Men jag känner mig ganska förkyld i det här läget just nu, har lite ont i halsen och är täppt i näsan. Jag får vara inne imorgon och krya på mig så jag blir bra. Nu ska jag sluta sitta här, men vi hörs så snabbt som möjligt! Ha ett bra lov och god jul / Alva ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: