alvapluslinnea.blogg.se

I will survive

Kategori: Allmänt

Godkväll!

Det blev ingen bloggning igår efter Örebro med klassen, men jag orkade inte. Vi var iallafall på spökvandring på Örebro slott, vilket inte var så läskigt. Visst blev man rädd men jag visste att någon av guiderna skulle sätta på något ljud så att man blev rädd eller släcka ljuset. Jag har redan varit där en gång så jag var beredd. Blev faktist lite besviken för jag hade förväntat mig mer men ingen big deal ändå liksom.

Skolan idag var riktigt chill, film på 2 lektioner och lugnt arbete på de andra lektionerna. Efter skolan gick jag hem och satte mig här, som alltid. Sedan stekte jag ägg till mig, brorsan och mamma, som vi åt till pyttipanna. Efter maten satte jag mig här igen, men jag åkte och handlade med pappa vid 5, så jag har inte bara suttit vid datorn hihi. Som Alva skrev förut var vi ute en stund och snackade, läs på hennes inlägg för nu orkar jag inte skriva mer. Ska kolla på Criminal Minds nu också! Så vi hörs, kramis♥ /Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här: