alvapluslinnea.blogg.se

Jag har världens bästa familj, släkt & vänner ♥

Kategori: Allmänt

Tjenare på er! Våran dator har äntligen kommit tillbaka, så skönt. Så nu blir det mycket bloggande varje dag må jag lova! Igår var ju jag som sagt till Örebro med mamma, men jag hittade inte ett skit. Fast jag fick med mig hem ett vanligt vitt linne från Gina Tricot. Och sen fick jag även en ny pyjamas av mamma, jag skulle egentligen ha fått den i julklapp men då fanns den inte i rätt storklek så jag fick den igår i efterskott, den är jätte mysig! Och sen behövde jag även någon ny bh men jag hittade tyvärr ingen igår i stan så jag väntade med det tills idag, då jag var med Linnea så hon fick följa med mig upp till Lindex, där jag hittade tre bh:ar som jag köpte. Och resten av dagen spenderades med Linnea, vi kollade på film - Wallander, skytten. Och sen har vi varit ute & spelat spel.

Nu hinner jag inte skriva mer, men vi hörs när vi hörs! Puss och kram ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: