alvapluslinnea.blogg.se

Just love me

Kategori: Musik

Hej! Jag vet att både jag & Alva suger på att uppdatera men hennes dator har typ fått virus & jag får väl skylla på att det är jättemycket plugg i skolan nu före jul. Jag har bara tid att sitta vid datorn en kvart varje dag & den tiden kollar jag på de bloggar jag följer. Menmen.

Idag har jag inte gjort alls mycket, bara varit hemma. Vi har kemi prov på måndag vilket är piss tråkigt eftersom jag måste plugga på det idag.. Jag & pappa har varit & lämnat "provtapeter" & hämtat nya. Sen har jag dammsugit också. Kul att veta va!?

Nu ska jag lägga iordning lite kläder på mitt rum & sen plugga igen, ååååh! Vi hörs.. /Linnea

Lägger in en happy låt iallafall, jag ryser som f*n i refrängen, älskar den!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: