alvapluslinnea.blogg.se

Minuter

Kategori: Känslor/Åsikter

Nu är det inte länge kvar tills det är 2011. Jag kommer minnas 2010 som ett år där jag upplevde mer än någonsin, jag gjorde nya saker, båda dumma och roliga, jag gjorde sådant jag aldrig trodde att jag skulle göra förut, jag kom närmare vissa personer, jag har gjort så himla mycket detta år! Ett händelserikt år kan jag summera året som!

Förut var jag och Alva och åkte pulka! Och ja, ni tror säkert är de helt dumma i huvet? Men sådana är vi, på självaste nyårsafton kan vi åka någonstans och åka pulka. Kul var det iallafall!

Nu hade jag tänkt mig att jag skulle lägga ut lite minnesfulla bilder från detta år, så håll er uppdaterade! Pussen /Linnea


Alltså kolla leendet, vilken lycka! Miss that summer..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: