alvapluslinnea.blogg.se

The end

Kategori: Allmänt

Nu är julen slut för min del för iår, julafton var jätte mysig med massa trevligt folk och likaså juldagen, igår. Då jag och pappa spenderade dagen hemma hos Farmor och Farfar, där även kusinerna var och min faster och hennes man. Och idag är det som sagt Annandag Jul, vilket man inte brukar fira så ofta, så idag var det skönt att slippa all julmat och julmusten! Har blivit så mätt av dom där två sakerna så jag mår illa så fort jag tänker på mat.

Idag, är jag äntligen med min älskade Linnea som jag inte har träffat på tre-fyra dagar, så det var jätte mysigt och roligt att äntligen träffa henne. Vi har bytt julklappar också, jag fick världens finaste sak av henne, love ♥ Nu ska vi ut i snön och bara kötta medans den ligger kvar. Och imorgon åker jag in med mamma till Marieberg och shoppar, det ska bli kul att se vad det finns på rean, jag får se vad jag hittar. Ha en fortatt trevlig kväll, kramar! / Alva ♥

Kommentarer

  • en blogg om 5 tonårssystrar säger:

    Är du vinnaren av dagens blogg?

    kolla in vetja!



    (ni får ursäkta att vinnaren blev utsedd så sent)

    2010-12-28 | 02:25:38
    Bloggadress: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
  • Remyjenny säger:

    Thank you for producing such a down to earth site.

    2011-02-24 | 14:12:36
    Bloggadress: http://remyjenny.blogbow.com

Kommentera inlägget här: