alvapluslinnea.blogg.se

alva tipsar

Kategori: Allmänt

jag ska bara skriva en snabb&kort sak. jag vill inte skriva det i förra inlägget för då blir inlägget ännu längre (n)
aja iallafall..

- om ni har myggbett, (som jag tror nästan alla i sverige har just nu, höhö) aja, om ni har något speciellt stort myggbett som bara kliar,kliar&kliar. då ska ni ta fram ett litet fat och hälla upp vatten sen tar ni tre till fyra nypor salt och blandar det sen lägger ni det på era myggbett, jag lovar er. det hjälper! jag lärde mig det av evas sommarplåster när jag var 8-9 år :$ och igår kväll hade jag värsta stora myggbettet på högra axeln, då tog jag vatten och salt. sen när det hade torkat kliade det inte mera! mamma tog också på det och det kliade inget på henne efter det. så pröva, vatten och salt är perfekt till myggbett! Nu ska jag gå och ta mig en glass sen ska jag fortsätta läsa, det kommer några snabba bilder också innan jag går. caio! / Alva



jag saknar dig pysen :(



GAMMAL BILD, MEN SÖT!



sara och jolinn i finsspång, sjukt fina!



världens finaste klass helt klart! loveu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: