alvapluslinnea.blogg.se

KUMLABADET IMORGON, BÄST

Kategori: Allmänt

Hejsan! Idag har jag tagit det lugnt ända tills halv två, då jag,hugo&mamma åkte till Tunbo och badade, sjukt skönt att svalka sig när man har kollat på tv med dun täcke hela dagen så man blir alldeles svettig :( Det var 23 grader i vattnet, snacka om varmt eller? skoja inte. Vi skulle bara vara där till fyra ungefär så vi hade bara med oss vatten,saft,gifflar&ballerina. Vid halv fyra, straxt innan vi skulle ta vårat sista dopp/bad, så gick solen i moln, shit vad arg jag blev då! Men då var det bara att ta på sig bad-rocken igen och vänta på solen. Efter en kvart kom solen tillbaka, då hoppade jag i. Ajuste, Hugo försökte putta i mig med bad-rocken på! :@ Om ni undrar varför jag hade "morgonrock" på mig, så var det bara för att jag hade med mig den ( att ha när vi ska fika, så jag slipper sitta med handduk ) men sen när vi kom till Tunbo var det ingen där, det var ingen där på hela tiden vi var där, så jag kunde sitta i den med bikini under nästan hela tiden, förutom när jag badade förståss! Sen när vi kom hem,packade vi upp det blöta/fikat och fixade lite grejor. Och senare tog Hugo och jag kort både inne och ute. HAHA. Dom blev jätte fina! tro mig.. eller inte. Imorgon åker jag och linnea till Kumlabadet, där kommer jag hållas hela dagen,bara ligga och sola och bada! Skönt. Nu ska jag inte göra nånting alls,ibland får man har tråkigt.
Caio! / Alva

Jag har ju som sagt "tråkigt" så jag skriver en liten dålig grej som Hugo körde på mig idag..
- Vilken bokstav kan man dricka?
- T
vet ni vad jag svarade då? HAHA, jag bara:
- A?
jag är ju lite så här "pling plong, ah ni vet"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: