alvapluslinnea.blogg.se

it feels so right

Kategori: Allmänt

här sitter lilla jag och dunkar HSM-låtar, hihi. för en stund sen spelade jag, pappa & brorsan poker, och gissa vad?! jag vann! stolt tjej hehe. vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag har mina anledningar. fast de orkar ni inte lyssna på så strunt samma!

men jag kan iallafall berätta vad jag har gjort under de dagarna jag inte har bloggat;
måndag: (i måndags bloggade jag men då skrev jag ingenting om dagen) iallafall så var jag med alva då.
tisdag: jag var hemma på förmiddagen, sen efter maten åkte jag, mamma och pappa till kvarntorpshögen. inte vet jag varför men jag hade ändå ingenting att göra. efter det sprang jag ett varv i ekoparken. när jag skulle gå sista biten upp till mitt hus hade jag musik i öronen, och precis då cyklade vilma & yanika förbi, de ropade på mig men jag hörde såklart inte. till slut skrek de så högt att jag nästan blev rädd, haha! yanika behövde låna toaletten så då gjorde hon det sen gick dom.
onsdag/igår: jag och alva badade i allehallen från halv 11 till 3 ungefär. träffade en person jag inte ville träffa, men jag och bästevän hade as kul ändå! resten av dagen tog vi det bara lugnt.

idag därimot vaknade jag cirka halv 10, och vid 11 åkte vi till marieberg. eller rättare sagt jag var på marieberg för mamma, pappa & brorsan skulle till mio inne i örebro. jag hade tänkt mig att köpa en bikini, så jag gick runt i kappahl, lindex, hm, gina tricot, bikbok och cubus och letade. men ingen hittade jag, och så var jag själv där, jättekul verkligen! så jag ringde pappa, men då sa hann att jag skulle gå till intersport och kolla så då gjorde jag det. och där hittade jag en som jag gillade, äntligen höll jag på att skrika rakt ut haha! plus att det var rea på den, ännu bättre! efter det åkte vi hem till hallsberg för att fika på god smak och handla. jag tog en choklad cupcake, men det skulle jag inte gjort för jag fick jätte ont i magen efter det. sen vi kom hem jag gjort nada.

imorgon förmiddag åker jag till kristinehamn där lite av min släkt bor. min familj är bjuden på grillning hos min morbror. min morbrors fru och min kusin alltså deras dotter är också där. fast min kusin kanske inte är där så länge eftersom hon säkert ska "ut" eller vad man ska säga. det ska iallafall bli jättekul! vi ska vara där klockan 5, så vi åker runt 1. det tar en timma att åka dit men vi ska äta lunch på vägen. plus att vi vill vara hos mormor lite innan vi drar till dom. morfar är inte hemma, han är på begravning. vila i frid brigit ♥ - min mammas faster. om ni inte har förstått det så sover vi hos mormor och morfar. på lördagen åker vi hem på kvällen, när vet jag inte menmen.

herregud nu har jag skrivit för mycket! :$
ahja, ALVA RING MIG NÄR DU SER DET HÄR! jag måååste snacka med dig, om en kul grej.

nu ska jag göra ett glas oboy och kolla på csi.
ni får ha det bra så kanske vi hörs imorgon innan jag åker, pusspuss


saknar skåne redan :|

Kommentarer


Kommentera inlägget här: