alvapluslinnea.blogg.se

it goes on and on and on

Kategori: Allmänt

hej & förlåt för sjukt dålig uppdatering! men jag har faktist tappat lusten för att blogga, hoppas blogg-suget kommer tillbaka :( för just nu tkr jag bara att det blir stressigt.

jaja, det har hänt massa saker under veckan, men det skriver jag mer om på fredag, då har jag nog tid. nu måste jag fkt gå & lägga mig, ska upp tidigt imorgon. eller ah, klockan 9 men det är tidigt för mig.. jag ska nog läsa lite ur någon bok jag lånade idag innan jag ska dejta kudden. på tal om bäcker läste jag ut en bok förra veckan, "tvillingsjälar", den var rätt så bra, men svår att förstå. rekommenderar den till de som orkar läsa mycket, och till de som förstår konstiga ord :p

ni får ha det bra, puss/ linnea


haha gammal bild!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: