alvapluslinnea.blogg.se

stressad

Kategori: Allmänt

ja, stressad, det är precis vad jag är. jag sminkade mig nyss, nu ska jag packa klart och göra flätor på mig själv. plus att jag vill ha det städat när jag kommer hem så det ska jag också göra. därför blir det här ett kort inlägg. jag gick upp runt 9, för jag skulle kolla på ett program som började halv 10. men sen när jag sätter på den kanalen är det något annat skit. ååh, jag som hade skyndat mig med frukosten och allt. iallafall, efter det sprang jag ett varv i ekoparken, sen duschade jag. nej nu ska jag sluta babbla, vi kanske hörs ikväll om jag får sitta hos min morbror, annars skriver jag imorgon eller på söndag. trevlig helg sup och svälj!


jag tog ett par kort på mig själv nyss, men dom sparas inte :o det är nå fel, menmen det får bli en gammal bild på mig & maja istället ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: