alvapluslinnea.blogg.se

filmtime

Kategori: Allmänt

Hejsan. Vid tre idag åkte jag,evelina,erik&linus till alléhallen och badade! riktigt sköj faktiskt, jag kom hem för prick en timme sen. jag skulle egentligen varit mer med evelina, men mamma tyckte att jag skulle ta en tidig "kväll" idag, att jag behövde ta det lugnt en stund innan åtta ( när dom flesta tv-programmen börjar ) ni förstår vad jag menar, alltså det är ju tv hela dagarna, men dom "bra" programen börjar ju oftast klockan åtta eller nio. just nu pratar mamma om att hyra film (a) men vi får se hur det blir med det? hoppas vi tar bilen till OK Q8 och hyr någon bra film, jag vill helst se sex and the city 2. nu har jag inget mer att skriva om som ska hända ikväll, jo nu vet jag en grej.. att jag ska sätta på mig min sköna pyjamas! & tjocka chips. jag måste verkligen ut och springa nån dag här på sommarlovet, annars är inte jag i form plus att jag kanske blir tjock? :( haha, nej jag skojade bara, thihi. nu ska jag och mamma åka och hyra film! vi ska hyra "snabba cash" jag tror att den heter så? imorgon ska jag vara med evelina igen, ska bli bäst som vanligt. nu har jag bråttom, bäst jag går. caio! / alva

ska jag sluta blogga? tycker att det börjar bli lite jobbigt. ahja vi får se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: