alvapluslinnea.blogg.se

Duktig (a)

Kategori: Allmänt

Hej! Idag har jag bara tagit det lugnt, dessutom har jag städat hela min garderåb, eftersom jag måste se vad som behövs och inte behövs till sommaren.Det ända jag behöver är nån t-shirt, jag har typ bara 4-5.Men jag vill ha nån som man kan ha när man åker och badar,det är skönt att ha nån sån tycker jag.Och jag vill ju ha lite extra oså. Så det måst köpas snart! På måndag,onsdag eller torsdag ska jag och mamma åka ut till Fjugesta och ta en fika hos min kusin.Och efter fikat skulle/ska jag,mamma,moa&moas mamma åka ut till en ostbutik som bara ligger 3 km från där moa bor, då ska vi cykla antagligen.Det gjorde moa och jag förra gången när jag var där.Det var jätte mysigt och när man åkte ner för den längsta backen fick man super sköna vindar på sig i nacken och i ansiktet! Ljuvligt. Just nu står mamma i köket och gör vaniljsås eftersom vi ska äta muffins och äta upp pajen som blev över sen igår,nu ropar hon att det är färdigt så det är nog bäst att kila iväg en stund för datan!
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: