alvapluslinnea.blogg.se

Justin Bieber ft. Usher - Somebody To Love (Remix)

Kategori: Allmänt


Ett ord: GRYM!

Jag har såkallad bloggtorka just nu, har inget roligt att skriva om! Men men, kan iallafall berätta om vad jag har gjort idag. Pappa väckte mig cirka kvart i 10, då kollade jag på tv en stund sen käkade jag frukost. Runt 11 åkte jag, mamma & pappa in till Marieberg. Först åkte vi till Sko punkten där jag behövde byta ett par skor, sen drog vi till Inter sport där jag köpte en ny sport bh, min andra var för liten. Jag ville ha samma modell fast i en större storlek, så vi köpte vi det. Förut när jag packade upp det jag köpte, hade inte orkat gjort det tidigare, så jämförde jag min "gamla" & den nya, å sååååklart är det samma storlek! Så vi måste åka in en gång till & byta! Men som tur va' var det 30 dagars öppet köp. Jaja, efter vi hade varit på Inter sport åkte vi den lilla biten till "köpcentrumet marieberg", eller vad man nu ska säga, där skulle mamma in på Kappahl. Medans jag gick runt där & väntade hittade jag ett jättefint linne & en snygg trekvarts tröja. Jag som trodde att jag inte skulle köpa något mer! Sen vi kom hem vid 1 har jag hunnit med att äta, läsa, kolla på tv/film & åka till stugan i tisaren eftersom farmor ändå var där. & så åkte vi till Åsbro & köpte glass. Ohjustja, det var hela 20 grader i vattnet! Om det inte hade varit så kallt i luften skulle jag badat. Nej nu ska jag sluta skriva, det blir för mycket att läsa annars.

Det kanske kommer någon bild på det jag köpte senare i veckan, om jag inte glömmer såklart (a) Vi hörs, pussen! /Linnea

(Haha, vilken bloggtorka!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: