alvapluslinnea.blogg.se

Nyduschad

Kategori: Allmänt

Hej!

Just nu sitter jag här, nyduschad och fräsch. Känns toppen! Idag har dagen spenderats med bästavän, vi har haft roligt som vanligt, bland annat tagit kort, cyklat, bakat chokladbollar och massa mer. När chokladbollarna hade stått i kylen i ungefär 30-40 minuter tog vi ut dom och tog varsitt glas Soda stream med Fanta smak i och gick ut och satte oss i den sköna solen och läste "tester" för varann, alltså typ sånna här tester: "vilken sommartyp är du?" Aja, vi hade iallafall väldigt roligt! Efter en stund kom evelina och maja förbi en snabbis, vi snacka med dom en stund sen åkte dom, då gick vi in och lyssnade lite på musik, och ungefär vid sju åkte jag hem, när jag kom hem åt jag och hoppade direkt in i duschen,skönt.. och sen dess har jag smörjt in mig, och suttit här i ungefär en kvart. Imorgon ska jag vara med evelina, sen på tisdag ska jag åka till Stockholm med min familj, evelina & hennes familj :D Och på onsdag ska jag vara med linnea. Det är det jag vet att jag ska göra än så länge, men man kan ju ta dagen som den kommer också :)
Jag kanske skriver imorgon, beror på om jag orkar eller inte. Om jag inte skriver imorgon kommer jag då som snabbast skriva på onsdag, för på tisdag är ju jag som sagt i Stockholm heeeela dagen, vi åker dit ungefär 10-11 på morgonen, och kommer hem vid tolv på kvällen/natten. Nu ska jag kolla vidare. Pussen! / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: