alvapluslinnea.blogg.se

vädret ♥

Kategori: Allmänt

sol och varmt, mmhhh! och det blir ännu bättre imorgon, wiiho!

igår hann jag inte blogga något, var hos evelina nästan hela dagen. vi tänkte bada i hennes pool, men det var bara 14 grader i vattnet så det blev inget. men vi gjorde andra roliga saker istället! sen på kvällen var det träningen med a-laget, haha jag klantade till mig ordentligt :$ -alva vet vad jag menar.

idag var jag med alva, ruligt. imorgon ska vi till kumlabadet, guld!

det jag köpte i måndags,

plus skorna, men dom orkade jag inte hämta, hihih.
äsch det är bara svarta vanliga tygskor, så skitsamma!

och dagens outfit,

underkläder
linne; kappahl
shorts; vet ej
armband; lindex
plus mina gladiatorskor, niiiice!

nu måste jag sova ska upp "tidigt" imorgon, puss/ linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: