alvapluslinnea.blogg.se

Yes!

Kategori: Allmänt

Hejsan! Förlåt att jag/vi har bloggat sen i söndags, men både jag och linnea har inte hunnit. För det har varit träningar,långa skoldagar,nån match tror jag. Och jag har varit med kompisar och med min familj, eller det har Linnea också gjort så vi har tyvärr inte hunnit nånting! Jag har inte ens tänkt på att blogga, men nu hade jag ingenting att göra så nu skriver jag nån rad tänkte jag. Igår som ni kanske vet så var vi i klassen i Spontan. Jag ångrade att jag låg och solade som en gris för igår kväll såg jag ut som en grillad kyckling. Mina armar vart helt röda och det var en U-ring ovanför bröstet. Usch! Men nu har jag typ inget kvar! Jag har bara pytte lite på armarna, men inget på axlarna, mina axlar var helt sprängröda igår men nu är den röda färgen puttsväck! Skönt,nu är jag typ min "vanliga" hudfärg igen där. Bättre! Sen har jag bara lite kvar från min U-ring. Senare ikväll ska jag och mamma in till stan och vara där eftersom det är nån affärs-marknad ikväll, alla affärer är öppna till tio. Nu ska jag kolla runt på bloggar. Vi hörs!
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: