alvapluslinnea.blogg.se

you make me burning

Kategori: Allmänt

skolavslutning imorgon!

tjenare
just nu sitter jag här ny duschad och frääääsch, mysigt.
i skolan hade vi mini mara & brännboll mot lärarna, vi vann såklart fast jag var inte med hihi!
förut var jag & pappa ute på "stan", haha, å handlade lite smått. vi var & hämtade lite blommor tills imorgon, handlade lite grejer till mig på apoteket eller rättare sagt kronans droghandel, oså var vi på ica.

imorgon är det som sagt skolavslutning, först är det lite uppträdanden i alleskolans aula, efter det drar vi tillbaka till klassrummet. där ska vi fika & kolla bilder från kloten, haha jag vill inte se när jag är uppe i jättegungan :$ allas rumpor stack liksom ut från selen man hade på sig, hehe. vilket jääääävla minne! seriöst min klass är helt klart bäst! jag vill inte splittras! åååååååååååååååååååååååååååååh! :'( jag tjuter fan redan nu! allt var så bra, alla var sams, alla hade lärt känna varandra, å ja det var så bra bara! jag kommer alltid älska er, som aida skrev på sin bdb, vi blev som en liten familj! jag kommer seriöst krama alla imorgon, även om dom inte vill! ni som går i femman eller så, var beredd på att det kommer bli jobbigt! inte för att jag försäker vara värsta lärarn nu men åååååååååååååååh! JAG ÄLSKAR ER I SMARAGDEN 6, KOMMER ALDRIG GLÖMMA ER, KOMMER BEHÅLLA KLASSFOTOT HELA LIVET, JAG KOMMER SNACKA MED ER HELA TRANSTEN VARE SIG NI VILL DET ELLER EJ! MITT HJÄRTA HAR BARA PLATS FÖR 23 BÄSTAVÄNNER, OCH DET ÄR NI! <3 å för er som inte vet har jag gått i smaragden 6 sen ettan, det är lååång tid det!

heh förlåt för mitt lilla utbrott men mmmmmmmm-mh..

ajuste, i onsdags kollade vi på se upp för dårarna på storbild skärm eller vad man ska kalla det, å igår kolla vi på benknäckargänget, sen idag the dudge (jag tror att den hette så). lyx eller vaaad :D


världens bästa klass! jag älskar er!

sov gott (a) pussnatti / linnea

Kommentarer

  • sara säger:

    bästa klassen <3

    2010-06-11 | 12:06:42
  • Alva säger:

    :'(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((<3

    nej, den hette doudgeball (stavning) :)

    BÄSAAAAAAAAAAAAA KLASSEN! JAG ÄLSKAR ER ALLA, NI ÄR EN DEL AV MITT HJÄRTA. BILDEN PÅ FREDRIK ÄR ETT MINNE FÖR LIVET, SMARAGDEN 6 ÄR INTE IHOP LÄNGRE, MEN I HJÄRTAT KOMMER VI ALLTID VARA EN SMARAGD, JAG ÄLSKAR ER ALLA! (L)

    2010-06-11 | 14:43:58

Kommentera inlägget här: