alvapluslinnea.blogg.se

Hej bloggen!

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hos Linnea, vi sitter vid varsinn data, hihi.
Idag har det varit skola som vanligt&efter det så gick jag hem med linnea,
vi har bara suttit vid datan, datanördar. senare ikväll ska jag
bara vara hemma&ta det lugnt, kanske kolla på nån film?

ajuste, igår va det fotbollsträningen på konstgräsplan. sjukt skönt
va det att springa igår! nu smälter ju snön. så nu blir det mycket
skönare&man behöver inte ha på sig fler kilo kläder&underställ längre,
ellerjo. man måste ju vara bra klädd annars blir det ju lite kallt?
det är ju lite tidigt att ta av sig allt nu, men man behöver inte ha
lika mycket som förut.

imorgon ska jag skriva engelskatext som vi till på torsdag.
sen på torsdag ska jag sova hos linnea eftersom vi är lediga på fredag :)


vilka drar till discot den 16 april- transten? :D

dagens låt kommer nu. /alva


Kommentarer


Kommentera inlägget här: