alvapluslinnea.blogg.se

Kusin ♥

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

Idag var det skola som vanligt, sen efter skolan
gick man hem och åt, sen tränade man på engelskan
som vi har tills imorgon, sen knackade det på dörren.
det var matilda och virre, dom hade blivit utelåsta, så jag
fick hjälpa dom omassa konstigt? haha.
sen fick vi upp fönstret så jag gick hem till mig,
när jag kom in ropade mamma att maten va klar, så
jag satte mig vid köksbordet och åt med dom andra.

sen ringde linnea och frågade om vi kunde träffas,
så vi bestämde att träffas på mitten&vi gick bara runt lite grann
i lilla hallsberg med prat&skratt tills det började regna som vi
gick hem åt varsitt håll, nu sitter jag här, ska öva lite engelska
& sen kolla på andra avenyn! :) yes.

den 16 april är det disco på trasten, 18.30-22.00 :D
min kusin kommer också, wiiie! även fast det bara är för 4-6 :$
nu ska jag plugga, pppusss/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: