alvapluslinnea.blogg.se

du & jag, äre så det ska va?

Kategori: Allmänt

fick nyss reda på att det inte är något disco på stocksätter nu på fredag!? det ska vara ett disco på vår skola för 4:or & 5:or, men inte för oss 6:or? så då ställde de på stocksätter in.. jag & alva som var så jäkla taggade :( jaja, inget att göra åt. eller jo kanske, vi får försöka tvinga de som anordnar discot på vår skola att bjuda 6:or också! vi bjöd ju faktist dom ;)

idag kom lite släkt & firade mig eftersom jag fyller år på måndag. jag fick 1000 :- i lösa sedlar, presentkort på HM 350 :- & gina tricot 200 :- och två autografer. haha, autograferna hade farmor fixat på mässan, de var från agneta sjödin & tobias karlsson! ajuste, min nya cykel var också en födelsedags present!

nu ska jag göra något, vi hörs. puss på er
/nea
såhär såg jag ut idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: