alvapluslinnea.blogg.se

Freeedagen vart bäst!

Kategori: Allmänt

Valborg uppe i Wernesbacke igår kväll var helt klart lyckad, med mycket glatt och trevligt folk och massa goda saker fanns det att köpa, jag spelade chokladhjul och hade nummer 13 men det var nummer 12 som vann, jag har alltid sån otur! Jag,Linnea&Vilma gick tills brasan tändes ungefär halv tio? vilma ville stå och kolla på brasan men det ville inte vi så vi gck till aida,amanda&josefine och prata lite, sen gick dom iväg och jag och linnea satte oss på en bänk och sen kommer chrille och nicklas springandes fram till oss (a) jag tog chrilles mobil och spelade upp - låten om tuttar. så satt vi och snacka, sen drog jag och chrille till hans cykel, han skulle visa nånting.kommer inte ihåg vad det var. Sen tog vi kort och hade mycket trevligt! efter en timme ungefär skulle jag och linnea dra hem, chrille skulle cykla hem (han bor ute på landet, typ i skogen,shit) men han fråga oss om vi kunde gå med han men vi sa att vi skulle åka bil, men han ville inte åka med oss i bilen.. knäppis. kram blev det iallafall (y) sen när jag kom hem var klockan typ kvart i elva, jag åt mat, drack honungsvatten&fick min efterrätt som jag inte åt efter middagen. - kladdkaka och grädde. Mums! sen kröp jag ner i sängen satt på tv:n med mamma och kollade på film, - mamma,pappa,barn. Skit bra! Filmen säger ju ganska mycket, det va en familj men det höll inte så bra, pappan blev otrogen. Sen skulle han ut och äta middag med sin nya tjej, så han sa till sin RIKTIGA fru att han skulle bowla med conny, men när han gick ut så ropade hon: du glömde ditt bowlingklot!!
så han fick bära på det, guuld. Jag rekomenderar den verkligen! Svensk Familj-komendi. /alva

Idag ska jag åka till pappa och träffa släkten och moa,pappa fyllde i måndags. grattis pappa.jag älskar dig.<3



ph: bilden igen, men underbart vacker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: