alvapluslinnea.blogg.se

Helt slut

Kategori: Allmänt

Hejsan! Ja, som jag sa.. idag gick vi kanske 4-5 mil uppe i Tisaren mitt ute i nån jävla skog? Jag trodde att skogen aldrig skulle ta slut, jag var skit trött! sen gick vi 500 meter för långt också, då fick vi vända. Jag säger bara en sak.. att gå ut och gå är skönt, men att gå 4-5 mil och att ha ont i fötterna och gå fel är inget trevligt alls tycker jag! Jag ville bara sjunka ihop och typ dö just då? när det var som värst iallafall. Jovisst, jag hade jätte bra "gå skor" men efter tre timmar kan ni ju fatta att det börjar kännas lite i hälen och var stans.Till slut kom vi till den heliga staden Hallsberg,då gick vi in på Transten och tog kort sen gick vi hem, då va klockan cirka.. hm,två och vi började gå klockan tio att gå, så vi har gått i 4 timmar sammanlagt. Men vi åkte ju buss upp till Tisaren! skönt det iallafall. Nu ska jag börja bädda min säng som jag glömde i morse! Attans också..
/alva

Kommentarer

  • my säger:

    okej, jag ska köpa ett sånt i turkos,vitt, eller rosa har inte heller bestämt mig (:

    2010-05-20 | 12:43:40
    Bloggadress: http://mywahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: