alvapluslinnea.blogg.se

Kloten

Kategori: Allmänt

Hejsan alla mina kära bloggläsare! Imorgon åker vi i klassen på klassresa, det ska bli så himla kul! Just nu sitter jag hos linnea. Vi ska en snabbis in till Marieberg för att kolla på skor, sen ska vi hem och jag måste packa annars kommer jag bara glömma det ena och den andra säger mamma, mammor är konstiga när man ska bort, dom liksom oroar sig för allting.Ja,ni vet ju hur mammor är.Fast dom vill ju bara vårt bästa men det är jobigt när dom tjatar. Vi ska ligga över på Kloten Lägret i 2 nätter och vara där i 3 dagar.Alla höjd-aktivitéter kommer jag balla ur på.Fast jag ska göra det, jag ska utmana mig själv, nu när jag har chansen att göra nånting jag aldrig skulle ha vågat i verkligheten, det kan jag lova er med detsamma! Hoppas det blir mycket bus på natten (a) Haha! Nu ska vi göra nånting annat. Jag kommer inte blogga imorgon,på onsdag och på torsdag eftersom Kloten väntar! Ha så gött så hörs vi när vi hörs, antagligen fredag. Vem vet? Caio!
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: