alvapluslinnea.blogg.se

lyx.. SOV MORGON IMORGON!

Kategori: Allmänt

Hejsan bloggen! Idag har jag bara gjort matte läxan som vi har tills på fredag, jag gjorde den idag för att det är den ända läxan vi har i veckan så då har jag HELA tisdag,onsdag och torsdag på mig att slappa utan läxor/läxa,wie! Imorgon ska vi träffa dom nya klasserna igen, fast vi ska vara i Tisaren. Vi åker buss dit och går hem, åh. Jag vill absolut INTE gå hem för då kommer jag vara super trött! bajs. Då är det ju bättre att gå dit, inte hem. Så det blir att ta på sig bra "gå skor" imorgon då och matsäck med sig! vi får korv och bröd där som lunch men man kan ju bli mer hungrig. Och det bästa av allt på hela dagen i morgon.. VI HAR SOVMOGON! vi börjar klockan nio i stället för åtta,jippi! Så jag kan gå upp cirka halv-kvart i åtta, för jag vill inte stressa! Jag vill kunna bara gå runt en kvart innan Linnea,Evelina och Maja kommer, det känns bättre då! Då hinner man tänka ifall man har glömt nånting än att bara slänga sig iväg och stressa.. Dom kommer kvart i nio till mig, så om jag går upp halv åtta har jag en timma och en kvart på mig, just nu sitter jag och äter Spagetti och Köttfärsås! När jag kom hem från fotbollsträningen duschade jag kroppen bara för jag duschade håret&kroppen igår,så jag tar håret i morgon i stället.Eftersom jag duscha igår. Nu ska jag gå och hämta mjölk.. Ha det bra!
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: