alvapluslinnea.blogg.se

No Disco Time

Kategori: Allmänt

INGET DISCO FÖR MIG IKVÄLL, KOMMER VARA HELT SLUT EFTER MATCHEN!
plus att jag har några nackdelar till att jag kommer stupa ner i säng ikväll, därför att:
* Vi hade träning i Måndags
* Match i Onsdags
* Träning igår/Torsdag
* Match idag
* Match på Söndag

Då förstår ni varför jag inte har någon alls lust att gå på disco ikväll, sen är det ju inte det sista discot i hela världen ikväll, det blir ju massa talangen och annat i sommar, sen tycker jag också att jag har sprungit iväg på disco varje fredag dom senaste 4-5-6-7 veckorna, så nu blir det en brejk och att mera gå på disco kanske nån gång ibland än att gå varje fredag, det känns inte så "bra" att gå iväg hela tiden. En "hemma fredag" eller att vara hos nån kompis och ha nån liten myskväll där räcker faktiskt ganska länge för min del! Eller att åka ut och träffa kompisar eller göra nånting annat än att bara gå på disco passar ju också perfekt så här års! sen är det inge kul att gå på disco om det är ljust. Det kommer säkert lysa in ändå. Ha det så bra!
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: