alvapluslinnea.blogg.se

Shake that!

Kategori: Allmänt

Halv fem går jag och Linnea till Evelina, där träffar vi också elisa,grymt! Sen klockan halv sju går jag och Linnea till mig, jag äter och jag hjälper Linnea att packa upp eftersom hon ska sova hos mig ikväll, sen kvart i åtta skjutsar linneas pappa upp oss till stocksätterskolan och vi går på disco till tio, sen kommer min mamma och skjutsar hem oss! Det kommer säkert bli en GRYM kväll.. Jag ska dansa rompadansen :D Hoppas ni får en jätte trevlig onsdag kväll med trevligt folk och bra musik, för det ska jag! Det känns konstigt att gå på disco på en onsdag. Men vi är faktiskt lediga imorgon och på fredag och hela helgen. yee! Nu ska jag lyssna på musik och  kolla runt lite på bloggar, hare bra allihopa! kram

Jag tipsar veckans bästa blogg:
www.juliawrotethis.devote.se den är grymt bra! kolla om ni vill :)

ps. glöm inte frågestunden! ↓

Kommentarer


Kommentera inlägget här: