alvapluslinnea.blogg.se

Slappdag

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Idag har jag inte gjort ett skit, bara kollat på tv i min sköna säng! jag har läst ut en hel bok också. -bara vänner typ.Den var faktiskt jätte bra! Handlar om en tjej som heter Maja och hennes bästavän heter Diana och är tillsammans med Majas storebrorsa.Sen händer det lite allt möjligt i den här boken, från kärlek till spahelger!

Just nu sitter jag här framför datan och äter citronmuffins. Jag ville egentligen till stan idag och vi skulle dit men sen ändrade jag och mamma oss och bestämde att vi bara ville vara hemma och slappa och baka, lika skönt det!

Redan imorgon får vi reda på klasserna tills sju:an.. skit pirrigt! mår nästan illa :(
men en sak jag längtar jätte mycket till är.. KLOTEN DEN 25-27 MAJ MED KLASSEN PÅ KLASSRESA!!
det vi kommer få göra där är:
* Teamwork
* Blåsrör
* Fiska
* Korvgrillning
* Paddla kanot
* Sumobrottning
* Bågskytte
Sen kommer vi till dom högsta aktivitéterna:
* Ap-stolpen, man ska ställa sig på toppen på en stolpe 10 meter upp sen slänga sig ut och fånga trapetsen
* Linbana, (80 meter) sväva fritt över marken
* Jättegungan, känn suget i maggropen!
Det kommer vi att göra om annars inte mer, ha det bra! puss/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: