alvapluslinnea.blogg.se

Stamp on the ground

Kategori: Allmänt

Hejsan! Förlåt för att jag uppdaterar väldigt mycket,nästan FÖR MYCKET! men ni får ta tag i kanten och hänga med för här uppdateras nästan två gånger per dag! Jag har kommit i gång med att skriva nu, förut skrev jag kanske två gånger i veckan och då tröttnar jag väldigt lätt på att blogga om jag håller på så! Så det ända det finns att göra för att bloggen ska vara kvar är att skriva mycket, så mycket jag kan! hihi. Ikväll ska jag bara mysa med familjen och kolla på Talang som är på tv ikväll klockan åtta till halv tio! alltid lika spännande att se vilka som uppträder, jag gillar när killar dansar hip pop :$ och när små-tjejer sjunger. Just nu sitter jag och lyssnar på min och linneas bästa taggnings låt. -stamp on the ground. Speciellt när vi ska gå på disco! TAGGA TAGGA.
Nu ska jag INTE skriva mer, utan i stället ska jag logga in på bilddagboken.. Ha det bra allihopa!
/alva



ph: skön låt, passar perfekt på discon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: