alvapluslinnea.blogg.se

tagga morgondan!

Kategori: Allmänt

jag orkar inte berätta om kloten just nu, gör det någon dag då jag har lust.

till att börja med vill jag säga att jag sov 12 timmar & en kvart i natt. så himla skönt! i morse var jag jätte seg, men kom igång efter ett tag. typ halv 1 åkte jag fram på stan & för att på mitt hår klippt, har faktist inte varit hos frissan sen december! hon som klippte mig var ny & jätte duktigt! jag har jätte tjockt hår och hon tunnade ut det jätte mycket & jätte noggrant utan att jag behövde säga till! jag blev jätte nöjd! :D jag kanske bjuder på en bild nån dag..

när jag kom hem ringde alva och då bestämde vi att hon skulle komma hit. under dagen har vi hunnit med massa saker, som t.ex titta på film, cykla, handla & mycket mer. haha, vi har också hunnit med att skratta som galningar! tack för en bra dag bästis ♥

imorgon sa jag först på dop, mitt kusinbarn är det som ska döpas. sen efter det blir det jvc! jag taggar som fan tills imorgon (rubriken)!

ja juste, jag var på marieberg i måndags kväll. behövde skor till skolavslutningen & dopet.
jag ville egentligen ha dessa,

men dom var såklart slut så det blev dom här,

dom ser inte så fina ut på bilden men dom är fina in real!
sen köpte jag de här oxå,

men de var för små så vi måste lämna tillbaka dom, då ska jag nog istället köpa ett par ballerina eller flipflop, asså inte sånna där av plast utan sånnahär,


nej nu ska jag kolla tv, pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: