alvapluslinnea.blogg.se

jag kan inte sluta tänka på dig, du är dunderbar!

Kategori: Allmänt

Tjosan! Hela helgen har spenderats med linnea på Järnvägen cup. Mycket skoj har vi haft! Idag har jag varit nere på Järnvägen cup hela för middagen, sen åkte jag hem vid halv ett för att äta Lunch eftersom vi hade samling till fotbollsmatchen kvart över ett,men vi skulle till Örebro och spela så min mat kunde sjunka på vägen dit, så då får/fick jag inget håll. bra! vi förlorade med 6-1, inte så bra brudar i resultat-väg, men spelet vi hade ägde vi på kan jag säga! Dom tacklades,svärde&buttades! Usch,sånt gillar inte jag må jag lova. En var skit ful i spelet,hon la in bollen med handen? jag trodde att jag spelade fotboll,men jag hade väl visst fel? Och domaren sa ingenting! Shit vilken dålig dommare. Och hon som la in bollen bara: va?vad är det ni säger?vadå hands?vad fan snackar ni om? HAHA! så himla skrattretande. Och domaren bara: det var ju knä, haha sure! Sen när jag kom hem tog jag det bara lugnt eftersom jag hade duschat där borta. Sen kom Linnea då åkte vi till Konsum och köpte varsinn isgalss. -Calippo med ananas smak, super god! Jag har ju ätit den förut massor av gånger, men det var så himla gott eftersom det var skit varmt ute! Sen åkte jag och Linnea till ett hemligt ställe och plockade Lilje Konvaljer, hon plockade till hennes och jag till min eftersom det är morsdag idag. GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! JAG ÄLSKAR DIG.Jag plockade en jätte fin bukett med Lilje Konjalver,Hund kex och nån mer blå blomma.Jätte fint vart det! Buketten blev jätte stor och fin.Om jag hade köpte Lilje Konvaljerna i butik så skulle det kosta ungefär 40-50 kronor? Sen har jag beställt en bok till mamma- Pieces of cake. Men den kommer lite senare så det får bli i efterskott! Sen när mamma fyller ska hon få min lampa jag har gjort på trä-slöjden.Sen när vi plockade så såg vi ett tält uppe i skogen så vi gick dit och kollade. Då hängde det ett täcke,shorts,en tröja,SKITIGA strumpor och ett juice paket. Jag och Linnea blev skit rädda så vi drog. Nu ska jag sova! Eftersom det är skola imorgon. Skulle egentligen gått och lagt mig kvart i nio. Dålig stil av mig!
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: