alvapluslinnea.blogg.se

16.21

Kategori: Bilder

Tjenare!

Kom hem från skolan för typ 50 minuter sedan, då sa pappa att mina omdömen hade kommit så då satt jag mig och kollade igenom dem. Och allt såg väldigt bra ut, och de flesta lärare hade skrivit att jag skulle fortsätta som jag gör nu så det ska jag göra. Det gäller att vara med från början i 7:an om man ska klara av 8:an och 9:an! Det är iallafall vad en av mina mentorer sagt, och mina föräldrar, så det håller jag faktist med om.

Varje Tisdag har man 2 lektioner med elevens val, då får man skriva upp sig på olika lektioner i skolan. Jag, Alva och Vilma har skrivit upp oss för hemkunskap i 5 veckor, så det hade vi idag. Och idag så gjorde vi Tacogratäng, vilket var superduper gott! Så nu sitter jag här mätt och belåten även fast det var typ 1 timma sedan vi åt!

Nu ska jag plugga lite, så vi hörs senare puss!♥ /Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här: